Міжнародний фестиваль старожитніх автомобілів «Леополіс Гран-Прі»
Історія «Леополіс Гран Прі»
Перші кільцеві перегони вулицями Львова стартували 8 вересня 1930 року. Через характерну форму траси вони дістали назву «Львівський трикутник». Траса пролягала вулицями Вітовського, площею І.Франка, Стрийською та Гвардійською. Траса без змін збереглася до наших днів. Порівняно з європейськими змаганнями того часу «Львівський трикутник» мав низку цікавих особливостей, які потребували від гонщиків максимальної уваги та граничної концентрації. Йдеться про наявність на значній частині маршруту (близько 800 м) трамвайної колії, слизької бруківки та значних перепадів висот. Змагання організовано на зразок кільцевих перегонів в Монте-Карло – Гран-Прі Монако, що стартували у 1929 році, лише за рік до львівських. Уже в червні 1931 року кільцеві перегони у Львові здобули міжнародне визнання, а з 1932 року дістали назву та статус Гран Прі. Цікаво, що це єдині змагання такого рівня, названі не на честь країни, а на честь міста. У Гран Прі Львова брали участь чимало легендарних гонщиків, зокрема німці Ганс Штук і Рудольф Караччіола, французи П’єр Вейрон і Аннетт Троянд-Ітье, італійці Ренато Балєстреро і Вікторія Орсіні, австрійці Максиміліан Хардегг і Ганс Чайкофф, чехи Бруно Сойка і Ян Кубічек. У зв’язку з економічною кризою і подіями в політичній сфері в 1934 році перегони скасували. Усі спроби відновити їх пізніше не мали результату, оскільки Європа наближалася до війни. Після її закінчення про Гран Прі Львова вирішили не згадувати – нова влада болісно ставилася до всього доброго, що мало місце в історії «дорадянського» періоду.