Довідкові служби Карта міста Схема руху транспорту Розклад руху пасажирських поїздів приміського сполучення Розклад руху міжміських поїздів Міська Рада Обласна Рада Львівська обласна державна адміністрація Прокуратура Управління юстицій Поліція Податкова Управління Безпеки Дорожнього Руху Львівобленерго ЛьвівГаз МНС України у Львівській області Освітній портал Львівщини ЛьвівТеплоЕнерго Державна міграційна служба

Прес-конференція у Львові. Корисні поради

Прес-конференція у Львові. Корисні поради

Повідомлення Наш Львів » 17 березня 2013, 23:02

Прес-конференція у Львові. Корисні поради.

Якщо Ваше керівництво доручило вам підготувати прес-конференцію, перше питання, яке ви повинні задати собі (а при необхідності - і кервництву): яку важливу інформацію потрібно донести до суспільства? Найчастіше прес-конференція переслідує цілком прагматичну мету: оголосити про нову продукцію або послуги, розповісти про комерційні досягнення , представити і «просунути» нових партнерів, розповісти про суспільно важливі події. І, звичайно, зробити так, щоб все це виявилося надруковано в наступних публікаціях.

Крок 1. Визначення аудиторії : для яких видань проводити прес-конференцію?
Відповідь, здавалося б, зрозуміла: для представників преси. Однак преса буває різна, відповідно, різні інтереси у журналістів. Посилаючи запрошення в щоденне або щотижневе видання, можна розраховувати на хоча б крихітну публікацію: новини - це їхній хліб. Складніше з виданнями щомісячними: вони досить довго готуються до друку, і розділи новин в них зазвичай невеликі за обсягом. Новини «другої свіжості» публікувати тут не люблять, ретельно вибирають найбільш вагомі і близькі за часом до виходу журналу в світ. Навіть якщо відбулася значна подія, результат прес-конференції швидше за все зведеться до того, що вона приверне до теми увагу журналіста. З часом це може вилитися в окрему статтю або згадку в огляді, але не варто сподіватися на негайну реакцію.Розсилаючи запрошення, враховуйте свій досвід співпраці з виданнями (в ідеалі, у хорошого PR-менеджера повинна бути своя база даних: де публікували рекламу, хто і коли писав про компанію, як матеріал оцінило керівництво і які були відгуки клієнтів, партнерів та колег і т . п.).Журналісти, як і всі зайняті люди, зазвичай планують свій час, і тому непогано буде вказати в запрошенні передбачувану тривалість заходу, а ще краще - дати його програму, перерахувавши в ній всіх важливих персон, які будуть там присутні.Скільки треба розіслати запрошень - визначається насамперед завданнями прес-конференції та її бюджетом. Частина запрошених зазвичай не приходять. Наскільки кількість запрошень повинно бути більше передбачуваного числа учасників - це ви повинні вирішити, погодившись з досвідом попередніх прес-конференцій компанії і вашою оцінкою привабливості оголошеної теми.
Однією з послуг львівських прес-центрів є розсилка запрошень на подію у всі видання у Львові. Але для впевненості, Ви можете продублювати цю розсилку самостійно, додаючи до повідомлення анонс прес-реліз.

Крок 2. Місце проводення прес-конференції у Львові. Планування бюджету міроприємства.
Місце проведення обирається в залежності від виробничої потреби:
Якщо необхідно показати великогабаритну продукцію, то збирають журналістів на підприємстві, при цьому вказують детальний план доїзду та при можливості замовляють транспорт для преси;
Якщо Ви розраховуєте на велику кількість учасників та представників преси , то варто орендувати конференц-зал у готелі з усім необхідним обладнанням.
Якщо вищевказані варіанти Вам не підходять, то провести прес-конфернцію можна у спеціально обладнаних прес-центрах, а саме:

Інформаційне агентство ЗІК:
2.jpg

Організація і проведення прес-конференцій, брифінгів, круглих столів
79006, м. Львів, вул. Вороного, 3 (2 поверх).
Телефони редакції: +38 (032) 247-84-19; 247-84-13
Тел./факс: +38 (032) 247-84-13
e-mail: info@zik.com.ua
Web: http://zik.ua/
Відділ реклами та маркетингу:
Тел/факс.: +38 (032) 247-50-45

НТА Україна,
Організація і проведення прес-конференцій, брифінгів
79008, Львів а/с 1879 вул. Винниченка,6, 5 поверх
тел. (032) 299-92-33 ( Директор)
тел./факс (032) 297-09-46
тел. (032) 276-39-21 ( Рекламний відділ)
тел. (032) 299-92-33

Прес-клуб
ПресКлуб.jpg

Організація і проведення прес-конференцій, брифінгів, круглих столів
79005, Львів, пр. Т. Шевченка, 11
т/ф: 032-235-77-90
т: 032-235-40-46
050-513-59-93 Ольга Шостак
067-670-77-30 Наталя Вовчко
Web: http://www.pressclub.lviv.ua
e-mail: pressclub@pressclub.lviv.ua
facebook: http://www.facebook.com/pressclublviv
Twitter: https://twitter.com/pressclublviv

Прес-центр ТРК «Львів»
Організація і проведення прес-конференцій, брифінгів, круглих столів
м. Львів, вул. кн. Романа, 6 (2 поверх)
Юрій Кріль, тел.: 067-726-32-91, (032) 298-69-50
e-mail: press-center@lviv.tv

Також брифінги та прес-конференції організовують в міській та обласній радах

Варто заздалегіть спланувати час проведення, оскільки існує велика ймовірність того, що в однаковий час може відбуватися декілька прес-конференцій, і журналісти просто фізично не здатні бути на всіх міроприємствах одночасно.
Спланувати бюджет заходу можливо тільки приблизно, оскільки ніколи не можна виключати додаткових видатків і форс-мажорних ситуацій. Перед тим, як зробити остаточний вибір місця проведення заходу, потрібно ознайомитись з цінами у всіх підприємствах, які надають інформаційні послуги.

Крок 3. Реєстрація преси
Для «господарів» прес-конференції або принаймні,для PR- менеджера компанії це важливий момент спілкування з гостями, коли можна побесідувати зі старими знайомими, якось прокоментувати майбутню подію, обговорити плани співробітництва, обмінятися візитками з новими людьми. Оскільки взаємне спілкування - принципово значуща частина будь-якого заходу за участю преси, всі представники організації повинні носити бейджі з чітко написаними іменами і прізвищами. Але журналісти часто цю дрібницю пропускають, а натомість, кожен журналіст при вході в зал представляється і залишає свою візитку чи контактні дані, за допомогою яких доповідачі можуть контактувати з ними після проведення прес-конференції, і слідкувати за його публікаціями.
Щоб прес-конференція принесла бажаний результат, необхідно подбати про хороший прес-реліз. У ньому повинні бути вказані всі доповідачі і VIP персони, що беруть участь у заході, з усіма їхніми посадами і регаліями, щоб журналістам не треба було записувати їх на слух з ймовірністю зробити помилку. Всі принципово важливі ідеї, цифри, назви компаній-партнерів, марки нового обладнання та інші дані, які ви хочете в першу чергу донести до преси (а через неї - до широкої аудиторії) теж повинні бути наведені в прес-релізі.Великі фірми, пропонуючи серйозні і насичені інформацією презентації, готують для журналістів роздруківку ходу виступів, роблячи позначки на полях. Такі матеріали - гарна підмога для підготовки наступної публікації і до того ж гарантія від можливих помилок та перекручень позиції доповідачів. Особливо цінні вони для журналістів щоденних видань, матеріали яких йдуть в друк «з коліс», вже через годину-дві після заходу.

Крок 4. Визначення доповідачів, та почерговість їхнього виступу.
Відповідь на це питання часто автоматично визначається відповідно до положення учасників прес-конференції в ієрархії керівництва організації. У загальному випадку це правильно, так як саме керівник зазвичай володіє потрібною широтою бачення проблеми і в той же час не вдається в такі деталі, які не можуть сприйняти представники преси. Важливо викладати інформацію без спеціальних термінів і скорочень, часто прийнятих у вузькому колі. Виступ на прес-конференції - це не звіт перед керівництвом про виконану роботу і не доповідь для колег-фахівців. Серед журналістів є люди зі спеціальною освітою, але їх небагато, і вони зможуть уточнити всі питання, що цікавлять їх деталі в безпосередній бесіді із доповідачами (організатори повинні забезпечити таку можливість). Для основної маси запрошених важливо вловити кілька ключових моментів, які повинні бути чітко сформульовані і докладно пояснені. Запитайте себе: що з вашої розповіді буде відображено в наступних публікаціях журналістів або хоча б у чомусь буде їм корисно? Чи багато в аудиторії тих, хто щось витягне з наведених даних? Виступ перед журналістами, як і будь-яке інше, має точно відповідати рівню підготовки слухачів.

Крок 5. Технічні засоби для виступу.
Екран і слайди.
Маленький екран у великій аудиторії «поховає» будь-яку барвисту презентацію, а якщо він ще й стоїть у кутку, то бачать його більш-менш ясно лише чверть присутніх. Для всіх інших значна частина інформації втрачається.Поцікавтеся заздалегідь, який екран в аудиторії і як він розташований - може бути, потрібно щось поліпшити. При всіх умовах треба адаптувати презентацію до наявних можливостей. Навіть при наявності великого екрану не варто використовувати слайди з довгими текстами - все одно ніхто їх не прочитає, навіть ви самі не встигнете цього зробити. Слайд з'являється на екрані на хвилину-дві, а деколи і на кілька десятків секунд, тому немає сенсу показувати будь-які складні схеми - хіба що ви графічними засобами виділіть на них два-три ключових вузла, про яких і будете говорити.
Мікрофон.
Доволі розповсюдженапомилка, коли доповідач виходить на авансцену і звертається до залу: "Я думаю, мене чутно і без мікрофона?" І починає говорити, але він зобов'язаний думати не про власний комфорт, а про зручність аудиторії. Навіть у маленькому залі легкий шум у перших рядах робить доповідь нечіткою для слухачів у віддалених рядах, що викликає цілком природне роздратування публіки. До того ж не досягається головна мета - інформацію не вдається донести до присутніх. Тому, якщо мікрофон є, то він повинен бути в руках у доповідача. Взявши в руки мікрофон, не забувайте, для чого він призначений. Одні доповідачі притискають мікрофон до губ, приголомшуючи аудиторію нерозбірливим гуркотом, інші розмахують їм, так що їх то чутно, то не чутно, треті розташовують його на такій відстані від рота, що він перестає приносити користь. Не зайве потренуватись з мікрофоном перед початком доповіді, щоб визначити оптимальне його розташування. Корисно також посадити в кінці залу людини, яка буде сигналізувати доповідачу, якщо звук буде надто тихим або занадто гучним. Правда, доведеться постійно стежити за цими сигналами, про що нерідко забуває захоплений доповідач, тому якість трансляції повинен контролювати ведучий. Краще вчасно налаштувати мікрофон, ніж допустити, щоб доповідь не була почута аудиторією. Ну і, нарешті, якщо мікрофон розташований на столі або на трибуні перед доповідачем, то вимовляти слова треба саме в мікрофон. Якщо знадобилося відвернутися, наприклад, щоб подивитися на екран або на когось із колег, у цей момент краще зробити паузу: все одно вас не почують, якщо будете говорити повз мікрофон.

Крок 6. Планування часу прес-конференції
Щоб аудиторія не втомилася, виступи всіх доповідачів в сумі не повинні тривати більше години. Тоді у слухачів залишиться достатньо енергії для того, щоб задати цікаві питання та без роздратування вислухати докладні відповіді.Якщо питання задається без мікрофона, його краще повторити перед тим, як відповісти на нього, щоб вся аудиторія зрозуміла, про що йде мова. Необхідно постійно пам'ятати про склад аудиторії: якщо питання цікаве лише одному-двом слухачам, відповісти на нього треба коротко, запропонувавши конкретизувати деталі в приватній бесіді. Динамічно проведена сесія запитань та відповідей посилює ефект прес-конференції, млява і затягнута - послаблює. Слідкуйте за реакцією публіки: якщо в залі почалися розмови, шум - пора закінчувати офіційну частину.

Крок 7. Фуршет і неформальне спілкування
Якщо бюджет організації дозволяє, то фуршет – це іще одна можливість зробити наголос на ключових питаннях, які потрібно освітити у подальших публікаціях тих ЗМІ, які прийшли. І якщо Ви надалі плануєте проводити прес-конференції, то в такій неформальній обстановці є можливість розкритися самим та встановити дружні стосунки із великою кількістю журналістів, які завжди будуть присутні на ваших міроприємствах.

Крок 8. Після прес-конференції
Нарешті, все закінчилося, гості розійшлися, організатори можуть полегшено зітхнути. Але розслаблятися рано: подумайте про те, наскільки склад доповідачів і тематика прес-конференції відповідали запланованим, чи не було серед відповідей на питання чогось такого, що представляє загальний інтерес. Дуже важливо по «гарячих слідах» підготувати та розіслати уточнений прес-реліз, щоб журналісти могли скористатися ним у своїй роботі.
Аватар користувача
Наш Львів
Модератор
 
Повідомлення: 685
З нами з: 22 травня 2012, 21:53
Звідки: Львів
Facebook Twitter Skype Me™!

Повернутись до Різне про Наш Львів

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

Якщо Ви помітили неправдиву інформацію, то зв’яжіться з нами для видалення помилки. Ми не несемо відповідальності за неправдиву інформацію, розміщену користувачами.