В День незалежності у Львові пройшов парад ретро трамваїв. Тут були представлені всі моделі трамваїв з моменту їх появи в житті львів'ян. Найстарішому трамваю - 105 років, і особливість його в тому, що корпус із дерева, а гальма пнемватичні, аналогів такому трамваю вже немає, і запчастини для реставрації знайти неможливо.А назва його - Sanok SN-1 № 093 — він виготовлений у 1909 році на заводі у місті Санок (Польша). Конструкція вагона базується на конструкції трамвайного вагону GRAZ австрійського виробництва. Трамваї цієї моделі працювали у Львові понад 60 років — від кінця 1900-х до початку 1970-х років. Після закриття трамвайних ліній на Високий Замок і угору по вулиці Івана Франка всі трамваї цієї моделі (окрім двох) були списані і порізані на металобрухт: «пощастило» врятуватися трамвайним вагонам № 027 і 093.Доля вагону № 027 невідома (є припущення, що його кузов — це є пам’ятник трамваю у Чернівцях), а вагон №093 до початку 1990-х років використовувався в ролі екскурсійного… У 1990-ті і 2000-ні він уже дуже рідко покидав свій прихисток у ангарі трамвайного депо №1, виїзжаючи на вулиці Львова лише на великі свята.
Львівський трамвай Sanok SN-1 — єдиний трамвай цієї модифікації у світі, який зберіг свій автентичний вигляд.
Іншим цікавим ретро-вагоном є трамвайний вагон Gotha T59E. Загалом у світі збереглося 5 таких трамвайних вагонів, два із яких — на історичній батьківщині — у Німеччині, ще два — в окупованому росіянами Криму. Львівський вагон — єдиний трамвай цієї модифікації в Україні. Двадцять років — від 1961 по 1981 він перевозив пасажирів під номером № 432.У 1981 році після відсторонення від пасажирської експлуатації він був перероблений у електрозварювальний, але практично повністю зберіг свій автентичний кузов.