Довідкові служби Карта міста Схема руху транспорту Розклад руху пасажирських поїздів приміського сполучення Розклад руху міжміських поїздів Міська Рада Обласна Рада Львівська обласна державна адміністрація Прокуратура Управління юстицій Поліція Податкова Управління Безпеки Дорожнього Руху Львівобленерго ЛьвівГаз МНС України у Львівській області Освітній портал Львівщини ЛьвівТеплоЕнерго Державна міграційна служба

Транспортні питання

Транспортні питання

Повідомлення Наш Львів » 27 серпня 2014, 19:30

ЛАЗ-695Е, 1963.JPG
ЛАЗ-695Е, 1963 р.


Гаряча лінія
Львівської обласної асоціації перевізників

Тел: (050) 661 70 71
з 8:00 до 22:00



Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту

Водій зобов’язаний :

Мати посвідчення водія категорії Д;
Перед виїздом на маршрут пройти медичний огляд;
Дотримуватись визначеного режиму відпочинку і праці;
Мати з собою і пред’являти для перевірки уповноваженим посадовим особам документи на перевезення;
Бути охайно одягненим та ввічливо поводитись з пасажирами;
Дотримуватись визначеного маршруту та розкладу руху автобуса;
Стежити за дотриманням пасажирами цих Правил;
Оголошувати назви зупинок і час стоянки на них;
Продавати квитки пасажирам до початку руху автобуса;

Водій має право :

Вимагати від пасажирів додержання вимог правил поведінки під час поїздки;
Не допускати до поїздки пасажирів, які не мають квитків,порушують громадський порядок у салоні автобуса, забруднюють його, інших пасажирів або його речі.
Водію забороняється:
Починати рух до повного зачинення дверей та відчиняти їх до повної зупинки автобуса;
Змінювати маршрут та розклад руху;
Розмовляти з пасажирами, їсти, пити, палити під час руху автобуса;
Продавати пасажирам квитки під час руху автобуса.

Пасажир зобов’язаний :

Мати при собі квиток на проїзд, на перевезення багажу, а за наявності пільги щодо оплати проїзду відповідне посвідчення;
Зберігати квиток до кінця поїздки і пред’являти його в розгорнутому вигляді на вимогу осіб. Що мають право контролю.
Додержуватись вимог цих правил і не порушувати громадський порядок
Здійснювати посадку, висадку, лише після зупинки автобуса;
Завчасно подати сигнал водієві відповідним дзвінком або усно в разі виходу на зупинці «на вимогу»
У разі дорожньо-транспортної пригоди надати можливу допомогу потерпілим пасажирам і повідомити про це в органи міліції.
Повідомити водія про виявлені забуті речі, документи та цінності.
Категорії пасажирів, які користуються пільгами в маршрутному таксі у відповідності до чинного законодавства:
1.Ветерани громадянської та Великої вітчизняної воєн(радянської армії, української та повстанської армії, партизанських з’єднань і т.д.)
2.Інваліди громадянської та Великої вітчизняної воєн;
3.Інваліди бойових дій та особи прирівняні до них .(Бойові дії проводились на території Батьківщини або інших держав, якщо військовослужбовці були направлені туди за рішенням уряду.)
4.Інваліди армії внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при виконанні службових обов’язків.
5.Колишні в’язні концтаборів. Гетто та інших місць примусовго тримання під час Великої Вітчизняної війни
6.Праціники, які на контрактній основі направлялися на роботу, де велися бойові дії і не входили до обмеженого контингенту радянських військ.
7.Громадяни , що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і відносяться до 1-ої категорії.
8.Діти-круглі сироти.
9.Інваліди по зору І-ої групи з супроводжуючою особою та ІІ-ої групи.
10.Діти до семи років, які не займають окремого місця.
Пасажиру може бути відмовлено у перевезенні:
У разі відсутності вільних місць або відмови придбати квиток на проїзд в автобусі.
Якщо він порушує громадський порядок.
Якщо своїм багажем або ручною поклажею чи одягом він може забруднити транспортний засіб або одяг інших пасажирів, а аткож якщо він намагається перевезти заборонені для перевезення багаж, ручну поклажу або інші речі.

Пасажир має право на:

Безпечне і якісне перевезення;
Висунення вимог до перевізника щодо виконання ним умов договору перевезення;
Безкоштовне перевезення однієї дитини дошкільного віку без надання їй окремого місця.;
Безкоштовне перевезення ручної поклажі;
Перевезення із собою собаки в наморднику і з повідком за плату згідно з тарифом, дрібних звірів і птахів у клітках;
Перевезення багажу та посилки з оплатою згідно з тарифом;
Оголошення цінності багажу, посилки;
Одержання від перевізника, водія на зупинках, автостанціях(автовокзалах) інформації про послуги автомобільного транспорту загального користування;

Пасажир не має права:

Під час руху відволікати увагу водія від керування автобусом;
Відкривати двері автобуса до повної його зупинки.;
Перешкоджати закриттю дверей;
Здійснювати поїздку автобусом без оплати її вартості;
Перевозити багаж та ручну поклажу на сидіннях.
Користуватись аварійним обладнанням автобуса без потреби;
Порушувати громадський порядок;
Палити в салоні автобуса;

Витяг з Постанови КМУ № 141 «Про внесення змін до правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту від 29.01.2003 року»
Аватар користувача
Наш Львів
Модератор
 
Повідомлення: 699
З нами з: 22 травня 2012, 21:53
Звідки: Львів
Facebook Twitter Skype Me™!

Повернутись до Спілка споживача

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

Якщо Ви помітили неправдиву інформацію, то зв’яжіться з нами для видалення помилки. Ми не несемо відповідальності за неправдиву інформацію, розміщену користувачами.
cron