Довідкові служби Карта міста Схема руху транспорту Розклад руху пасажирських поїздів приміського сполучення Розклад руху міжміських поїздів Міська Рада Обласна Рада Львівська обласна державна адміністрація Прокуратура Управління юстицій Поліція Податкова Управління Безпеки Дорожнього Руху Львівобленерго ЛьвівГаз МНС України у Львівській області Освітній портал Львівщини ЛьвівТеплоЕнерго Державна міграційна служба

Головне управління освіти і науки ЛОДА

Головне управління освіти і науки ЛОДА

Повідомлення Наш Львів » 19 вересня 2012, 15:29

ЛОДА.jpg

Головне управління освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації
Головне управління освіти і науки обласної державної адміністрації (надалі – управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, підзвітним та підконтрольним голові облдержадміністрації і МОН.

Начальник головного управління - Брегін Михайло Григорович
Графік прийому громадян: Львів, вул. Просвіти, 4а, к. 23 (1 та 3 пн., 15.00-18.00)
Тел: 261-53-64, 261-54-46

Заступник начальника головного управління - Бабій Роман Петрович
Графік прийому громадян: Львів, вул. Просвіти, 4а, к. 21 (2 та 4 пн., 15.00-18.00)
Тел: 235-73-89

Заступник начальника ГУОН ЛОДА - начальник управління загальої, середньої, дошкільної та позашкільної освіти - Біляк Богдана Михайлівна
Графік прийому громадян: Львів, вул. Просвіти, 4а, к. 25 (1 та 3 пн., 14.00-16.45)
Тел: 261-52-47

79008, м. Львів, вул. Просвіти, 4а
E-mail: guon@mail.lviv.ua
Web: http://www.osvitportal.lviv.ua/

Аватар користувача
Наш Львів
Модератор
 
Повідомлення: 685
З нами з: 22 травня 2012, 21:53
Звідки: Львів
Facebook Twitter Skype Me™!

Re: Головне управління освіти і науки ЛОДА

Повідомлення Наш Львів » 19 вересня 2012, 15:58

Положення про головне управління освіти і науки обласної державної адміністрації

1. Головне управління освіти і науки обласної державної адміністрації (надалі – управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, підзвітним та підконтрольним голові облдержадміністрації і МОН.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами МОН, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням. У межах своїх повноважень управління організовує виконання актів законодавства у сфері освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності, трансферу технологій та інтелектуальної власності, а також з питань мовної політики та здійснює контроль за їх реалізацією.

3. Основними завданнями управління є:
участь у забезпеченні реалізації державної політики у сфері освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності, трансферу технологій та інтелектуальної власності;
забезпечення розвитку системи освіти з метою формування гармонійно розвиненої, соціально активної, творчої особистості;
створення в межах своїх повноважень умов для реалізації рівних прав громадян України на освіту, соціального захисту дітей дошкільного та шкільного віку, студентської молоді, педагогічних, наукових, інших працівників закладів та установ освіти і науки;
створення умов для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти відповідно до освітніх потреб особистості та її індивідуальних здібностей і можливостей, реалізації їх права відповідно до законів України на здобуття вищої освіти;
забезпечення розвитку освітнього, творчого (інтелектуального), наукового та науково-технічного потенціалу з урахуванням національно-культурних, соціально-економічних, екологічних, демографічних та інших особливостей області;
здійснення контролю за дотриманням актів законодавства з питань освіти і науки, виконанням навчальними закладами усіх форм власності державних вимог щодо змісту, рівня та обсягу дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної освіти, а також за дотриманням актів законодавства у сфері трансферу технологій, інноваційної діяльності, та інтелектуальної власності;
координація діяльності навчальних закладів та наукових установ, що належать до сфери управління облдержадміністрації, організація роботи з їх кадрового, матеріально-технічного і науково-методичного забезпечення;
забезпечення моніторингу у сфері освіти, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, трансферу технологій та інтелектуальної власності, сприяння захисту прав інтелектуальної власності в області, місті;
формування регіональної наукової та науково-технічної політики, впровадження інноваційних заходів, здійснення трансферу технологій, спрямованих на соціально-економічний розвиток області, держави;
сприяння розробленню і використанню технологій та їх складових частин згідно з потребами області, міста;
сприяння функціонуванню і розвитку системи науково-технічної та економічної інформації в області, місті, формуванню баз даних і фондів науково-технічної інформації про технології та їх складові частини, що відповідають потребам області, міста;
сприяння інтеграції вітчизняної освіти і науки у світову систему із забезпеченням збереження і захисту прав інтелектуальної власності та національних інтересів.

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює керівництво і контролює діяльність відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міських рад;
2) координує роботу відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міських рад, а також підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності з питань навчання й виховання дітей дошкільного та шкільного віку, студентської молоді;
3) аналізує стан освіти, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, трансферу технологій, забезпечення захисту прав інтелектуальної власності в області, місті, розробляє відповідні регіональні програми із зазначених питань, організовує і контролює виконання цих програм;
4) прогнозує потребу області у фахівцях різних спеціальностей для системи освіти і науки, трансферу технологій, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, формує регіональне замовлення на їх підготовку, координує роботу з укладення між професійно-технічними та вищими навчальними закладами та підприємствами, установами, організаціями договорів про підготовку кадрів; 5) організовує і контролює роботу державних і комунальних вищих навчальних закладів відповідно до делегованих МОН повноважень, а також закладів післядипломної освіти, що перебувають у його підпорядкуванні; керує в установленому порядку роботою з організації підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних працівників, а також фахівців з питань трансферу технологій, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;
6) сприяє розвиткові мережі навчальних закладів в області утворює в межах своїх повноважень навчальні заклади або вносить в установленому порядку пропозиції щодо їх утворення, реорганізації та ліквідації;
7) вносить МОН пропозиції щодо впорядкування мережі навчальних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, професійно-технічних навчальних закладів;
8) організовує роботу з ліцензування та атестації навчальних закладів, їх державного інспектування, проведення атестації педагогічних працівників і керівних кадрів навчальних закладів усіх форм власності, ведення обліку і складання звітів з цих питань у межах своєї компетенції;
9) співпрацює з керівниками науково-дослідних установ та науково-дослідних підрозділів вищих навчальних закладів, готує у межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення їх на посади та звільнення з посад;
10) бере в установленому порядку участь в укладанні та припиненні дії контрактів з керівниками навчальних закладів, що перебувають у підпорядкуванні місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, в проведенні конкурсів на заміщення вакантних посад керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, професійно-технічних навчальних закладів, що підпорядковані МОН і перебувають у державній власності, і подає МОН відповідні матеріали;
11) аналізує стан виконання керівниками вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, професійно-технічних навчальних закладів, що підпорядковані МОН, умов контрактів і вносить пропозиції щодо встановлення (скорочення, продовження) терміну дії або розірвання (припинення дії) укладених контрактів;
12) вживає заходів для забезпечення навчальними закладами належного рівня дошкільної, позашкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти, організовує їх навчально-методичне й інформаційне забезпечення, сприяє підвищенню кваліфікації і розвитку творчості педагогічних працівників;
13) забезпечує в межах своїх повноважень виконання актів законодавства щодо всебічного розвитку та функціонування української мови як державної та мов національних меншин, створення належних умов для розвитку національної освіти, зокрема освіти національних меншин; впроваджує в практику освітні та наукові програми відродження і розвитку національної культури, національних традицій Українського народу і національних меншин України;
14) впроваджує в практику рекомендовані МОН нові освітні програми та інші педагогічні розробки, визначає регіональний компоненту змісті освіти;
15) вносить на розгляд МОН пропозиції щодо запровадження експериментальних навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, нових освітніх програм, педагогічних новацій і технологій та надання навчальним закладам статусу експериментальних;
16) формує замовлення на навчально-методичну літературу, бланки звітності та документів про освіту;
17) організовує доставку підручників для забезпечення ними учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів;
18) залучає до реалізації освітніх програм творчі спілки, національно-культурні товариства, громадські організації (зокрема дитячі і молодіжні), що зареєстровані у порядку, визначеному законодавством;
19) проводить роботу, спрямовану на виявлення, підтримку і розвиток обдарованих дітей, організовує проведення серед учнів таких заходів, як олімпіади, змагання, конкурси тощо;
20) разом з органами охорони здоров'я здійснює загальний контроль за охороною здоров'я дітей і проведенням оздоровчих заходів, створенням безпечних умов для навчання і праці учасників навчально-виховного процесу;
21) вживає заходів до захисту прав та інтересів неповнолітніх, у тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що виховуються в сім'ях опікунів (піклувальників), школах-інтернатах, дитячих будинках незалежно від форм власності (зокрема сімейного типу), інших закладах;
22) сприяє відповідним підрозділам органів внутрішніх справ та соціальним службам у запобіганні дитячій бездоглядності та правопорушенням серед неповнолітніх;
23) організовує діяльність психологічної служби та педагогічного, патронажу в системі освіти;
24) розробляє пропозиції щодо встановлення нормативів бюджетних асигнувань на утримання навчальних і наукових закладів комунальної форми власності та соціальний захист учасників навчально-виховного та наукового процесу;
25) контролює використання капітальних вкладень і сприяє раціональному розміщенню нового будівництва об'єктів освіти, погоджує проекти будівництва навчальних закладів та наукових установ;
26) сприяє активізації творчості та винахідницької діяльності, забезпечує в межах своїх повноважень виконання актів законодавства з питань трансферу технологій, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, створює належні умови для впровадження в практику нових технологій та їх складових частин виходячи з потреб області, міста, вживає заходів для забезпечення в області, місті захисту прав інтелектуальної власності, а також інтересів держави і суспільства;
27) сприяє розвиткові діючих та створенню нових форм науково-технічної, науково-технологічної та інноваційної діяльності, трансферу технологій – науково-технологічних парків, інноваційних центрів, бізнес-інкубаторів тощо;
28) бере участь за дорученням МОН у проведенні експертизи інноваційних пропозицій для введення їх до державних цільових та регіональних програм, а також у науково-технічній експертизі технологій та їх складових частин з метою включення до державного реєстру технологій;
29) бере участь у визначенні доцільності виконання і фінансування інноваційних проектів у складі регіональних наукових науково-технічних програм, а також регіональних та місцевих програм технологічного переоснащення підприємств і трансферу технологій відповідно до потреб області, міста;
30) контролює роботу з усунення недоліків у науковій (науково-технічній) діяльності науково-дослідних установ області, які повністю або частково фінансуються за рахунок державного бюджету у сфері трансферу технологій, інноваційної діяльності, а також щодо додержання та забезпечення захисту прав інтелектуальної власності в області, місті, виявлених під час комплексних перевірок, проведених відповідними органами державної влади;
31) вживає у межах своєї компетенції заходів до поліпшення матеріальних та житлових умов студентів, працівників освіти і науки, організації їх медичного та побутового обслуговування;
32) розглядає питання та вносить МОН в установленому порядку пропозиції щодо відзначення працівників освіти, сфери наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності, трансферу технологій та інтелектуальної власності державними нагородами, запроваджує інші форми морального і матеріального стимулювання їх праці;
33) забезпечує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, у разі потреби вживає заходів до усунення причин, що зумовили їх появу;
34) готує та в установленому порядку подає статистичну звітність про стан і розвиток освіти і науки, стан реалізації інноваційних проектів, виконання програм технологічного переоснащення підприємств, а також щодо трансферу технологій та забезпечення захисту прав інтелектуальної власності в області, місті;
341) надає у межах своїх повноважень консультаційно-методичну допомогу;
342) подає пропозиції щодо налагодження міжнародного технологічного співробітництва, залучення іноземних інвестицій для технологічного переоснащення підприємств області, міста;
343) забезпечує в установленому порядку поширення інформації про технологічні потреби області, міста з метою залучення інвестицій для їх максимального задоволення;
344) бере участь у межах своїх повноважень в організації на відповідній території виставково-ярмаркових заходів;
35) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

5. Управління має право:
одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також від підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
вносити до МОН пропозиції з питань удосконалення законодавства та змісту освіти, організації навчально-виховного процесу, поліпшення навчально-методичного забезпечення навчальних закладів;
за дорученням голови обласної державної адміністрації утворювати координаційні комісії, експертні та робочі групи для науково-організаційного супроводу виконання державних цільових програм і проектів, залучати (з укладенням контрактів, договорів) спеціалістів до роботи в цих комісіях (групах), а також для надання консультацій, проведення аналізу стану і складання прогнозів розвитку освітнього, наукового і науково-технічного, інноваційного та творчого (інтелектуального) потенціалу області;
створювати авторські колективи для підготовки регіональних посібників і за погодженням з МОН впроваджувати їх у практику;
організовувати випуск видань інформаційного та науково-методичного характеру;
залучати працівників інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
укладати в установленому порядку угоди про співпрацю, встановлювати прямі зв'язки з навчальними закладами і науковими установами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо;
представляти в установленому порядку інтереси держадміністрації в судових органах під час розгляду спірних питань, що належать до його компетенції; готувати в межах своїх повноважень пропозиції щодо визначення видатків під час формування місцевого бюджету;
організовувати і проводити в установленому порядку конференції, семінари, наради тощо з питань, що належать до його компетенції.

6. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян.

7. Управління в межах своїх повноважень на основі та на виконання наказів МОН, розпоряджень облдержадміністрації видає накази, організовує і контролює їх виконання.
Управління проводить в разі потреби спільні заходи з органами місцевого самоврядування та видає відповідні акти.
Рішення управління, прийняті в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання районними та міськими відділами (управліннями) освіти.

8. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади голова облдержадміністрації за погодженням з МОН.
Начальник управління має заступників, яких призначає на посаду та звільняє з посади відповідно голова облдержадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з МОН.

9. Начальник управління має мати повну вищу педагогічну освіту і стаж керівної роботи у навчальних закладах та місцевих органах управління освіти або наукових установах не менш як 5 років.

10. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою облдержадміністрації за виконання покладених на управління завдань;
спрямовує і координує діяльність підпорядкованих управлінню відділів (управлінь) освіти рай держадміністрацій та міських рад з питань, що належать до його відання;
особисто відповідає за виконання покладених на управління завдань з реалізації державної політики у сфері освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності, трансферу технологій та інтелектуальної власності;
забезпечує у межах своїх повноважень збереження в управлінні інформації з обмеженим доступом;
затверджує положення про структурні підрозділи управління і посадові обов'язки працівників управління;
розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат;
подає на затвердження голові облдержадміністрації кошториси доходів і видатків та штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
призначає на посади та звільняє з посад працівників управління;
погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників відділів освіти райдержадміністрацій, обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, навчальних закладів;
розподіляє обов'язки між його заступниками, визначає ступінь відповідальності заступників та керівників структурних підрозділів управління.

11. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, в управлінні утворюється колегія у складі начальника управління (голова колегії), заступників начальника (за посадою), а також інших відповідальних працівників управління, керівників районних та міських відділів (управлінь) освіти, наукових установ, обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, навчальних закладів.
До складу колегії можуть входити керівники інших місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління облдержадміністрації, а також учені і висококваліфіковані спеціалісти.
Склад колегії затверджує голова облдержадміністрації за поданням начальника управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника управління.

12. Виходячи з потреб забезпечення належного функціонування закладів та установ науки і освіти при управлінні можуть утворюватися підрозділи (творчі лабораторії, видавничі центри, інші підрозділи, які функціонують у тому числі на госпрозрахунковій основі).

13. Для розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо визначення реалізації . основних напрямів діяльності , управління, обговорення найважливіших програм і вирішення інших питань при управлінні можуть утворюватися наукова рада та комісії у складі вчених і висококваліфікованих спеціалістів.
Склад ради і комісій та положення про них затверджує голова облдержадміністрації за поданням начальника управління.

14. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління та видатки на їх утримання визначає голова облдержадміністрації в межах виділених асигнувань та затвердженої для облдержадміністрації граничної чисельності працівників.
Кошторис доходів і видатків, штатний розпис управління затверджує голова облдержадміністрації після проведення їх експертизи головним фінансовим управлінням облдержадміністрації.

15. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Аватар користувача
Наш Львів
Модератор
 
Повідомлення: 685
З нами з: 22 травня 2012, 21:53
Звідки: Львів
Facebook Twitter Skype Me™!


Повернутись до Адміністрація та органи влади

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

Якщо Ви помітили неправдиву інформацію, то зв’яжіться з нами для видалення помилки. Ми не несемо відповідальності за неправдиву інформацію, розміщену користувачами.
cron